پاسخ پرسش های پرتکرار
پرتکرارترین پرسشها
شما می توانید از قسمت "حساب کاربری من>سفارشات من" وضعیت سفارش خود را مشاهده نمایید. همچنین پس از تحویل سفارش شما به پست، برای شما پیامکی حامل کدرهگیری پستی ارسال میشود که میتوانید با وارد کردن آن در سایت پست به نشانی https://tracking.post.ir از آخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوید.
پارت سیکلت در سریع ترین زمان ممکن پس از ثبت سفارش توسط کاربران، سفارشات را توسط شرکت های پستی و باربری ارسال میکند و کدرهگیری را در اختیار کاربران قرار میدهد. بدیهی است مدت زمان رسیدن بسته شما بستگی به شرکت های پستی و باربری دارد، اما از آنجا که جهت رفاه حال مشتریان مرسولات با پست پیشتاز ارسال میشوند، شرکت پست متعهد است که بسته ها را بین یک تا حداکثر پنج روز کاری تحویل گیرنده دهد. همچنین تمام مرسولات بیمه پستی میباشند. پارت سیکلت تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا در سریع ترین زمان ممکن مرسولات را به دست مشتریان خود برساند.
کد تخفیف اولین خرید پارت سیکلت برای کاربرانی است که اولین سفارش خود را ثبت میکنند و پیش از آن با حساب کاربری فعلی یا حساب های کاربری پیشین خود سفارشی ثبت نکردهاند. اگر این کد فعال باشد در صفحه اصلی سایت قابل مشاهده است.
صرفا اگر سفارشات شما در مرحله "در انتظار بررسی" باشد، امکان لغو آن از طریق تماس تلفنی با پارت سیکلت میسر است.
لطفا با پارت سیکلت تماس بگیرید.
در حال حاضر این امکان فراهم نمی باشد.
درخصوص کالاهایی که شامل گارانتی معتبر پارت سیکلت می باشند (دقت کنید که این گارانتی متفاوت از گارانتی اصالت و سلامت است) شرایط گارانتی از طریق دفترچه گارانتی ارسال خواهد شد و به اطلاع خریداران خواهد رسید.
بله، در حال حاضر این امکان برای کاربران فراهم شده است و برای این منظور میتوانید با شماره 09920091224 و یا پشتیبان تلگرام در ارتباط باشید.
ورود و ثبت نام
در وب سایت روی گزینه "ورود/عضویت" و سپس "ایجاد یک حساب کاربری" کلیک کنید. سپس وارد صفحه عضویت خواهید شد. در قسمت مشخص شده تلفن خود را وارد کنید. اکنون بر روی گزینه "عضویت" کلیک کنید. اکنون شما پس از وارد کردن کد تایید وارد حساب کاربری خود شده اید. توجه داشته باشید که ممکن است پیامک کد تایید دریافتی در قسمت هرزنامه قرارگرفته باشد.
همچنین شما می توانید رمز عبور خود را از قسمت "حساب کاربری من>ویرایش حساب>تغییر گذرواژه" ویرایش کنید.
بله، همچنین شما می توانید در فرآیند ثبت سفارش هم اطلاعات خود را وارد کرده و به این نحو ثبت نام فرمایید.
بله، در حال حاضر این امکان برای کاربران فراهم شده است و برای این منظور میتوانید با شماره 09920091224 و یا پشتیبان تلگرام در ارتباط باشید.
پس از ورود به حساب کاربری خود شما می توانید در قسمت "حساب کاربری>ویرایش آدرس" آدرس خود را ویرایش و یا تکمیل کنید.
برای بازگرداندن وجه کالاهای مرجوعی، کارشناسان ما با شما تماس می گیرند و صرفا شماره کارت و یا شماره شبا را از شما درخواست می کنند و پس از آن حداکثر پس از 72 ساعت مبلغ کالای مرجوعی به حساب شما برگشت خواهد شد.
در هنگام ثبت سفارش در قسمت توضیحات بیشتر اطلاعات کامل شرکت و یا ارگان حقوقی را وارد نمایید.
روند ثبت سفارش
کالاهای مورد نظر خود را به سبد خریدتان اضافه کنید و پس از افزودن همه کالاهای دلخواهتان به سبد خرید، روی دکمه ادامه کلیک کنید، با وارد کردن شماره موبایل خود، کد تایید دریافت شده را وارد کنید، سپس مشخصات پستی خود را وارد کنید و در پایان با کلیک بر روی دکمه پرداخت، اقدام به پرداخت نمایید.
بله، در حال حاضر این امکان برای کاربران فراهم شده است و برای این منظور میتوانید با شماره 09920091224 و یا پشتیبان تلگرام در ارتباط باشید.
در صورتی که سفارش در وضعیت درحال انجام باشد، از طریق تماس تلفنی و با تایید کارشناس میسر است.
صرفا اگر سفارشات شما در مرحله "در انتظار بررسی" باشد، امکان لغو آن از طریق تماس تلفنی با پارت سیکلت میسر است.
بله، همچنین شما می توانید در فرآیند ثبت سفارش هم اطلاعات خود را وارد کرده و به این نحو ثبت نام فرمایید.
بله، این امکان وجود دارد.
مشخص نیست و بستگی به تصمیم تیم فروش و تعداد علاقه مندان کالا دارد.
در حال حاضر این امکان فراهم نمی باشد.
با تماس تلفنی و هماهنگی قبلی میتوانید جهت تحویل حضوری اقدام کنید.
از طریق بخش نظرات در صفحه محصول.
صرفا از طریق تماس تلفنی یا پشتیبانی.
به وسیله ارسال پیامک به تلفن همراهتان.
شماره پیگیری را نزد خود نگه دارید. بانک طی حداکثر 72 ساعت وجه را به حسابتان برگشت خواهد زد.
در حال حاضر این امکان وجود ندارد.
همه روزه و در 24 ساعت شبانه روز.
برای بازگرداندن وجه کالاهای مرجوعی، کارشناسان ما با شما تماس می گیرند و صرفا شماره کارت و یا شماره شبا را از شما درخواست می کنند و پس از آن حداکثر پس از 72 ساعت مبلغ کالای مرجوعی به حساب شما برگشت خواهد شد.
پیگیری ارسال سفارش
شما می توانید از قسمت "حساب کاربری من>سفارشات من" وضعیت سفارش خود را مشاهده نمایید. همچنین پس از تحویل سفارش شما به پست، برای شما پیامکی حامل کدرهگیری پستی ارسال میشود که میتوانید با وارد کردن آن در سایت پست به نشانی https://tracking.post.ir از آخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوید.
صرفا اگر سفارشات شما در مرحله "در انتظار بررسی" باشد، امکان لغو آن از طریق تماس تلفنی با پارت سیکلت میسر است.
پارت سیکلت در سریع ترین زمان ممکن پس از ثبت سفارش توسط کاربران، سفارشات را توسط شرکت های پستی و باربری ارسال میکند و کدرهگیری را در اختیار کاربران قرار میدهد. بدیهی است مدت زمان رسیدن بسته شما بستگی به شرکت های پستی و باربری دارد، اما از آنجا که جهت رفاه حال مشتریان مرسولات با پست پیشتاز ارسال میشوند، شرکت پست متعهد است که بسته ها را بین یک تا حداکثر پنج روز کاری تحویل گیرنده دهد. همچنین تمام مرسولات بیمه پستی میباشند. پارت سیکلت تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا در سریع ترین زمان ممکن مرسولات را به دست مشتریان خود برساند.
اگر سفارش شما در وضعیت "درحال انجام" باشد، از طریق تماس تلفنی و با تایید کارشناس میتوانید تغییر دهید.
به وسیله ارسال پیامک به تلفن همراهتان.
با شماره تلفن 09920091224 و یا پشتیبان تلگرام در ارتباط باشید.
بازگرداندن کالا
لطفا با پارت سیکلت تماس بگیرید.
درخصوص کالاهایی که شامل گارانتی معتبر پارت سیکلت می باشند (دقت کنید که این گارانتی متفاوت از گارانتی اصالت و سلامت است) شرایط گارانتی از طریق دفترچه گارانتی ارسال خواهد شد و به اطلاع خریداران خواهد رسید.
در حال حاضر این امکان وجود ندارد.
حداکثر هفت روز. البته در اولین فرصت و ظرف حداکثر 24 ساعت از طریق تماس تلفنی باید به کارشناسان ما اطلاع دهید.
در حالت اولیه و به صورت کاملا ایمن بسته بندی نمایید.
با توجه به اینکه مرسولات بیمه پستی هستند، از دریافت آن خودداری کنید.
بله، باید همین کار را انجام دهید.
کد تخفیف و کارت هدیه
کد تخفیف اولین خرید پارت سیکلت برای کاربرانی است که اولین سفارش خود را ثبت میکنند و پیش از آن با حساب کاربری فعلی یا حساب های کاربری پیشین خود سفارشی ثبت نکردهاند. اگر این کد فعال باشد در صفحه اصلی سایت قابل مشاهده است.
در سبد خرید قسمتی جهت وارد کردن کدتخفیف وجود دارد، کافیست کد خود را وارد و آن را اعمال کنید.