پاسخ پرسش های پرتکرار

shopping cart

ورود و ثبت نام

auction

بازگرداندن کالا

buy 1

روند ثبت سفارش

voucher

کد تخفیف و کارت هدیه

delivery truck 1

پیگیری ارسال سفارش

ecommerce

سایر موارد

پرتکرارترین پرسش‌ها

چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

شما می توانید از قسمت "حساب کاربری من>سفارشات من" وضعیت سفارش خود را مشاهده نمایید. همچنین پس از تحویل سفارش شما به پست، برای شما پیامکی حامل کد‌رهگیری پستی ارسال می‌شود که می‌توانید با وارد کردن آن در سایت پست به نشانی https://tracking.post.ir از آخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوید.

پس از ثبت سفارش، مدت زمان ارسال کالا چقدر است؟

پارت سیکلت در سریع ترین زمان ممکن پس از ثبت سفارش توسط کاربران، سفارشات را توسط شرکت های پستی و باربری ارسال می‌کند و کد‌رهگیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بدیهی است مدت زمان رسیدن بسته شما بستگی به شرکت های پستی و باربری دارد، اما از آنجا که جهت رفاه حال مشتریان مرسولات با پست پیشتاز ارسال می‌شوند، شرکت پست متعهد است که بسته ها را بین یک تا حداکثر پنج روز کاری تحویل گیرنده دهد. همچنین تمام مرسولات بیمه پستی می‌باشند. پارت سیکلت تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در سریع ترین زمان ممکن مرسولات را به دست مشتریان خود برساند.

شرایط استفاده از کد تخفیف اولین خرید چیست؟

کد تخفیف اولین خرید پارت سیکلت برای کاربرانی است که اولین سفارش خود را ثبت می‌کنند و پیش از آن با حساب کاربری فعلی یا حساب های کاربری پیشین خود سفارشی ثبت نکرده‌اند. اگر این کد فعال باشد در صفحه اصلی سایت قابل مشاهده است.

چطور می توانم سفارشم را لغو کنم ؟

صرفا اگر سفارشات شما در مرحله "در انتظار بررسی" باشد، امکان لغو آن از طریق تماس تلفنی با پارت سیکلت میسر است.

چطور درخواست خود را جهت بازگردان کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

لطفا با پارت سیکلت تماس بگیرید.

می توانم سفارشم را بصورت اقساطی ( اعتباری ) پرداخت کنم؟

در حال حاضر این امکان فراهم نمی باشد.

شرایط گارانتی پارت سیکلت چیست؟

درخصوص کالاهایی که شامل گارانتی معتبر پارت سیکلت می باشند (دقت کنید که این گارانتی متفاوت از گارانتی اصالت و سلامت است) شرایط گارانتی از طریق دفترچه گارانتی ارسال خواهد شد و به اطلاع خریداران خواهد رسید.

می توان سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، در حال حاضر این امکان برای کاربران فراهم شده است و برای این منظور می‌توانید با شماره 09920091224 و یا پشتیبان تلگرام در ارتباط باشید.

ورود و ثبت نام

چگونه می توانم یک حساب کاربری ایجاد کنم؟

در وب سایت روی گزینه "ورود/عضویت" و سپس "ایجاد یک حساب کاربری" کلیک کنید. سپس وارد صفحه عضویت خواهید شد. در قسمت مشخص شده تلفن خود را وارد کنید. اکنون بر روی گزینه "عضویت" کلیک کنید. اکنون شما پس از وارد کردن کد تایید وارد حساب کاربری خود شده اید. توجه داشته باشید که ممکن است پیامک کد تایید دریافتی در قسمت هرزنامه قرارگرفته باشد.
همچنین شما می توانید رمز عبور خود را از قسمت "حساب کاربری من>ویرایش حساب>تغییر گذرواژه" ویرایش کنید.

برای خرید از پارت سیکلت، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله، همچنین شما می توانید در فرآیند ثبت سفارش هم اطلاعات خود را وارد کرده و به این نحو ثبت نام فرمایید.

می توان سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، در حال حاضر این امکان برای کاربران فراهم شده است و برای این منظور می‌توانید با شماره 09920091224 و یا پشتیبان تلگرام در ارتباط باشید.

چطور آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم؟

پس از ورود به حساب کاربری خود شما می توانید در قسمت "حساب کاربری>ویرایش آدرس" آدرس خود را ویرایش و یا تکمیل کنید.

چطور می توانم شماره کارت خود را در حساب کاربری وارد کنم؟

برای بازگرداندن وجه کالاهای مرجوعی، کارشناسان ما با شما تماس می گیرند و صرفا شماره کارت و یا شماره شبا را از شما درخواست می کنند و پس از آن حداکثر پس از 72 ساعت مبلغ کالای مرجوعی به حساب شما برگشت خواهد شد.

چطور می توانم با حساب کاربری خود برای شرکت یا ارگان حقوقی خرید کنم ؟

در هنگام ثبت سفارش در قسمت توضیحات بیشتر اطلاعات کامل شرکت و یا ارگان حقوقی را وارد نمایید.

روند ثبت سفارش

چطور در پارت سیکلت سفارش خود را ثبت کنم؟

کالاهای مورد نظر خود را به سبد خریدتان اضافه کنید و پس از افزودن همه کالاهای دلخواهتان به سبد خرید، روی دکمه ادامه کلیک کنید، با وارد کردن شماره موبایل خود، کد تایید دریافت شده را وارد کنید، سپس مشخصات پستی خود را وارد کنید و در پایان با کلیک بر روی دکمه پرداخت، اقدام به پرداخت نمایید.

می توان سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، در حال حاضر این امکان برای کاربران فراهم شده است و برای این منظور می‌توانید با شماره 09920091224 و یا پشتیبان تلگرام در ارتباط باشید.

آیا امکان افزودن کالا به سفارش ثبت شده (ادغام) وجود دارد؟

در صورتی که سفارش در وضعیت درحال انجام باشد، از طریق تماس تلفنی و با تایید کارشناس میسر است.

چطور می‌توانم سفارشم را لغو کنم؟

صرفا اگر سفارشات شما در مرحله "در انتظار بررسی" باشد، امکان لغو آن از طریق تماس تلفنی با پارت سیکلت میسر است.

برای خرید از پارت سیکلت، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله، همچنین شما می توانید در فرآیند ثبت سفارش هم اطلاعات خود را وارد کرده و به این نحو ثبت نام فرمایید.

کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز می باشد می توان با تعداد بیش از یک عدد خریداری کرد؟

بله، این امکان وجود دارد.

محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟

مشخص نیست و بستگی به تصمیم تیم فروش و تعداد علاقه مندان کالا دارد.

می توانم سفارشم را بصورت اقساطی ( اعتباری ) پرداخت کنم؟

در حال حاضر این امکان فراهم نمی باشد.

چگونه می توانم سفارش خود را حضوری دریافت کنم؟

با تماس تلفنی و هماهنگی قبلی می‌توانید جهت تحویل حضوری اقدام کنید.

چطور نظر خود را برای کالای خریداری شده ثبت کنم ؟

از طریق بخش نظرات در صفحه محصول.

چطور می توانم پس از ثبت سفارش آدرس و زمان ارسال را ویرایش کنم؟

صرفا از طریق تماس تلفنی یا پشتیبانی.

در صورت بروز تاخیر در تامین کالا چطور اطلاع رسانی صورت می گیرد؟

به وسیله ارسال پیامک به تلفن همراهتان.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

شماره پیگیری را نزد خود نگه دارید. بانک طی حداکثر 72 ساعت وجه را به حسابتان برگشت خواهد زد.

می توانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟

همه روزه و در 24 ساعت شبانه روز.

چطور می توانم شماره کارت خود را در حساب کاربری وارد کنم؟

برای بازگرداندن وجه کالاهای مرجوعی، کارشناسان ما با شما تماس می گیرند و صرفا شماره کارت و یا شماره شبا را از شما درخواست می کنند و پس از آن حداکثر پس از 72 ساعت مبلغ کالای مرجوعی به حساب شما برگشت خواهد شد.

پیگیری ارسال سفارش

چطور می توانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

شما می توانید از قسمت "حساب کاربری من>سفارشات من" وضعیت سفارش خود را مشاهده نمایید. همچنین پس از تحویل سفارش شما به پست، برای شما پیامکی حامل کد‌رهگیری پستی ارسال می‌شود که می‌توانید با وارد کردن آن در سایت پست به نشانی https://tracking.post.ir از آخرین وضعیت مرسوله خود مطلع شوید.

چطور می توانم سفارشم را لغو کنم ؟

صرفا اگر سفارشات شما در مرحله "در انتظار بررسی" باشد، امکان لغو آن از طریق تماس تلفنی با پارت سیکلت میسر است.

پس از ثبت سفارش، مدت زمان ارسال کالا چقدر است؟

پارت سیکلت در سریع ترین زمان ممکن پس از ثبت سفارش توسط کاربران، سفارشات را توسط شرکت های پستی و باربری ارسال می‌کند و کد‌رهگیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بدیهی است مدت زمان رسیدن بسته شما بستگی به شرکت های پستی و باربری دارد، اما از آنجا که جهت رفاه حال مشتریان مرسولات با پست پیشتاز ارسال می‌شوند، شرکت پست متعهد است که بسته ها را بین یک تا حداکثر پنج روز کاری تحویل گیرنده دهد. همچنین تمام مرسولات بیمه پستی می‌باشند. پارت سیکلت تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در سریع ترین زمان ممکن مرسولات را به دست مشتریان خود برساند.

چطور می توانم پس از ثبت سفارش آدرس و زمان ارسال را ویرایش کنم؟

اگر سفارش شما در وضعیت "درحال انجام" باشد، از طریق تماس تلفنی و با تایید کارشناس می‌توانید تغییر دهید.

در صورت بروز تاخیر در تامین کالا چطور اطلاع رسانی صورت می گیرد؟

به وسیله ارسال پیامک به تلفن همراهتان.

چطور می توانم با شما تماس بگیرم؟

با شماره تلفن 09920091224 و یا پشتیبان تلگرام در ارتباط باشید.

بازگرداندن کالا

چطور درخواست خود را جهت بازگردان کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

لطفا با پارت سیکلت تماس بگیرید.

شرایط گارانتی پارت سیکلت چیست؟

درخصوص کالاهایی که شامل گارانتی معتبر پارت سیکلت می باشند (دقت کنید که این گارانتی متفاوت از گارانتی اصالت و سلامت است) شرایط گارانتی از طریق دفترچه گارانتی ارسال خواهد شد و به اطلاع خریداران خواهد رسید.

چطور می توانم بدون برقراری تماس، درخواست مرجوعی کالای خریداری شده را اعلام کنم؟

در حال حاضر این امکان وجود ندارد.

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

حداکثر هفت روز. البته در اولین فرصت و ظرف حداکثر 24 ساعت از طریق تماس تلفنی باید به کارشناسان ما اطلاع دهید.

روش صحیح بسته بندی کالای مرجوعی به چه صورت است؟

در حالت اولیه و به صورت کاملا ایمن بسته بندی نمایید.

اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چه کنم؟

با توجه به اینکه مرسولات بیمه پستی هستند، از دریافت آن خودداری کنید.

اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است می توانم آن را تحویل نگیرم؟

بله، باید همین کار را انجام دهید.

کد تخفیف و کارت هدیه

شرایط استفاده از کد تخفیف اولین خرید چیست؟

کد تخفیف اولین خرید پارت سیکلت برای کاربرانی است که اولین سفارش خود را ثبت می‌کنند و پیش از آن با حساب کاربری فعلی یا حساب های کاربری پیشین خود سفارشی ثبت نکرده‌اند. اگر این کد فعال باشد در صفحه اصلی سایت قابل مشاهده است.

چطور از کد تخفیف خود استفاده کنم؟

در سبد خرید قسمتی جهت وارد کردن کدتخفیف وجود دارد، کافیست کد خود را وارد و آن را اعمال کنید.